close

Cum sa slabesti 8 kilograme in 2 saptamani cu patrunjel tocat fara sa te infometezi! Uite ce trebuie sa faci

Cum sa slabesti 8 kilograme in 2 saptamani cu patrunjel tocat fara sa te infometezi! Uite ce trebuie sa faci

Bine ati venit in Bucataria Romaneasca

De cele mai multe ori folosim patrunjelul in cantitati reduse si il adaugam in mancare la final, pentru un plus de gust. Stiati insa ca are o serie de beneficii uimitoare, pe care putina lume le stie? Patrunjelul este extrem de bogat in vitamina C, curata rinichii, ajuta ficatul sa se regenereze si stabilizeaza tensiunea.

In plus patrunjelul te poate ajuta sa slabesti extrem de rapid, pana la 8 kilograme in doar doua saptamani. Tot ce trebuie sa faci este sa prepari zilnic o salata din 6 legaturi de patrunjel taiat marunt, o rosie mare si zeama de lamaie.

Ia aceasta salata cu tine la serviciu si mananca din ea de fiecare data cand simti senzatia de foame. Pe parcursul zilei mai poti consuma la micul dejun o cafea si un fruct, la pranz un piept de pui si un fruct iar seara, la cina, un ou fiert cu morcov ras si un fruct.

Respecta aceasta dieta timp de 14 zile. La final rezultatele te vor uimi!

Legumele trebuie consumate crude astfel incat sa te bucuri de toate substantele nutritive continute. Totusi, unele alimente, prin preparare termica, isi sporesc calitatea nutritionala, oferindu-ne o cantitate mai mare de substante benefice. Rosiile, spanacul, morcovii, sparanghelul si ciupercile se numara printre alimentele care aduc beneficii mult mai mari organismului daca sunt gatite.

Rosiile gatite sunt mai sanatoase

Potrivit studiilor, sosul de rosii aduce mai multe beneficii pentru sanatate decat legumele proaspete. Astfel, rosiile gatite sunt mult mai sanatoase, deoarece furnizeaza licopen, o substanta care ne protejeaza de boli cardiovasculare si de cancer.

Morcovii preparati termic nu pierd din vitamina A

Morcovii gatiti sunt mai sanatosi. Potrivit specialistilor, chiar daca sunt preparati, isi pastreaza continutul de betacaroten pe care corpul il transforma in vitamina A. Astfel, consumati cu regularitate, morcovii protejeaza vederea si scad riscul de a dezvolta anumite tipuri de cancer. Este recomandat sa consumi morcovi la abur sau la cuptor!

Ciupercile facute la aburi isi cresc continutul de potasiu

Potrivit specialistilor, ciupercile preparate la aburi sau pe gratar au un continut mai bogat de potasiu, un mineral esential pentru muschi sanatosi.

Ardeii proaspeti, bogati in vitamina C

Este bine sa mananci ardei in stare proaspata – in salate sau pe post de aperitiv. Continutul bogat in vitamina C se pierde din cauza caldurii, dar si din cauza ca este o vitamina solubila in apa.

Sfecla rosie cruda mentine sanatatea creierului

Preparata termic, sfecla rosie isi pierde pana la 25% din acidul folic, esential pentru buna functionare a creierului. Astfel, pentru a beneficia de vitamine si nutrienti, este bine sa o consumi in stare proaspata.

Mananca broccoli in stare cruda

Chiar daca te-ai obisnuit sa-l consumi fiert in baie de abur sau gatit la cuptor, cel mai bine este sa mananci broccoli in stare proaspata. Totusi, daca nu poti sa-l consumi in stare cruda, gateste broccoli la abur si evita sa-l prajesti in ulei, deoarece astfel salvezi un compus numit glucosinolat.

Echipa Bucataria Romaneasca va ureaza Pofta Buna!